Kratko javljanje ...

Vam je všeč prenovljen blog?? Drugačnost nikoli ni odveč oz. celo paše ...

Na športnem področju nič kaj novega ... vse še vedno "v čakanju". V soboto 29. avgusta sem se z nekaterimi klubskimi kolegi zapeljala na Avstrijsko tekmo na Faakersee, kjer je potekal olimpik triatlon. Menim, da je tista sobota zaznamovala konec poletja, saj je močno deževalo pa tudi mraz je bil prisoten. V avtu sem celo vključila funkcijo gretja. Če povzamem na kratko: štart brez prisotne treme, plavanje v neoprenih - velika gužva - neprestano prehitevanje, nato 400m teka do menjalnega prostora, garanje na kolesu, umiranje na teku - ponovno prijatelj bodec + desna pokostnica in odstop po 5km. Brez posebnih negativnih misli sem se odpeljala domov. Ostali fantje so se kar v redu odrezali (več).


V soboto praznuje naš klub 1. obletnico, zato bomo "feštali" kar v velikem številu, saj se nas je v enem letu zbralo kar 90 članov.
Če ne bo večjih sprememb, se bom 20.09. udeležila dvojnega olimpika na Krku, se pravi 3km plavanja, 80km kolesarjenja in 20km teka. Čeprav nisem še nikoli (niti za trening) odtekla 20km, me zanima ali bom zdržala celotno dirko. Več o tekmi tukaj.

Naj dogodka tedna: tek Izola - Koper proti burji & prva vožnja z Yamaho R1; v obeh primerih me je oblival pot... ;)

sreda, 9. september 2009

0 Comments: