Sprint triatlon Kočevje

Še ena tekma je za menoj... Vreme nam je bilo kar naklonjeno, saj se na srečo ni vlilo med samo tekmo. Tudi sama organizacija (TK Ribnica) je bila dobro izpeljana. S plavalnim in kolesarskim delom sem zadovoljna, na teku pa je bilo ponovno garanje, saj sem se morala zaradi bolečega bodca ustaviti kar 5x. Čudno je to, da na 10km me stisne veliko manjkrat kot na 5km. Mogoče zaradi manjše intentivnosti... ampak potem bi me moralo stikati na intervalnih treningih neprestano, kajti takrat je pulz res visok. Ne vem . . . V glavnem končala sem na 3. mestu, za Moniko in Melito, v kategoriji članice1 pa na 1.mestu. Pri moških je zmagal Bojan Cebin, 2. je bil David Pleše in 3. Vid Pucelj.
Rezultati: http://www.timingljubljana.si/Rez_cat.asp?db=1090&cat=81

P.S.: Ker je Peter pozabil baterije za fotoaparat, moram počakat na uradne slike TK Ribnice :)

sobota, 23. avgust 2008

0 Comments: