Samo še 2 dni...

V soboto sva se s Petrom odpravila v Poreč, kjer je potekalo več tekmovanj, od plavanja (različne dolžine 1500m, 3km, 5km) pa vse do Ironmana. Sama organizacija ni niti najmanj vredna pohval, saj ni potekalo nič tako, kot bi moralo. Če si želel izvedet kakšno informacijo npr.: katera je prava boja za 1500m plavanja, nihče od pomočnikov organizatorja prireditve ni vedel. V bistvu sem šla v Poreč kot gledalka, saj se je Peter udeležil dvojnega olimpika, vendar sem se odločila, da se preizkusim v 1500m plavanja. Plavalna proga je vodila okoli dveh majhnih otokov - vse skupaj 5km. Pred štartom so nam povedali le, da so boje označene s kilometri. Morje je bilo zelo razburkano in valovito. Med plavanjem, sem se odločila, da bom raje odplavala 3km, torej, da bom sledila progi, po kateri so plavali tisti, ki so se udeležili dvojnega olimpika. Plavam, plavam...in opazim oznako na boji 3,5km. Začudena sem bila, kajti nahajala sem se za obema otokoma, tako, da cilja sploh še ni bilo na vidiku. Kar hitro sem sklepala, da plavam 5 kilometersko progo. Po uri in trideset minutah sem pa le prišla iz vode. Dober trening!
Danes sem opravila še zadnji močen trening: menjava (1ura30min kolesa - tempo + tek 4x1000m + raztek). Občutki v redu.
Jutri skočim še v vodo v petek pa " vse 4 od sebe" + masažica :)
Pustimo se presenetit ...
Good luck tudi ostalim tekmovalcem!

sreda, 10. september 2008

0 Comments: