Wörthersee Olimpic Triathlon

Poročilo o tekmi ...

Tokrat sem odšla na tekmo z dvema simpatičnima triatloncema (Jaro in Darko - oba TK Krško). Štart je bil že ob 10 uri, mi smo pa iz Ljubljane odrinili okoli 7 ure. Prispeli smo nekaj minut pred 9. Potrebno se je bilo še registrirati in prevzeti štartne številke. Ko smo prišli pred "race office" je bila zelooo dolga vrsta, saj so potekale tudi prijave za aquatlon, tek na 10km,... Sedaj lahko priznam, dobesedno smo se prerinili v vrsto, saj je bila le še ura do štarta. Kolo in šprintarice smo oddali v menjalni prostor, nato pa nemudoma smuknili v neoprene (jezero je imelo 22C) in tekli na štart. Najprej so štartali moški nato pa ženske in štafete. Res je bilo vse brzinsko... Iz vode sem priplavala s 3. časom, vendar časovno nisem zadovoljna (20.05), saj je bilo nekaj manj kot 1500m pa tudi občutek v vodi ni bil tapravi. Naj se pohvalim z najhitrejšo prvo menjavo (slačenje neoprena...). Kolesarska proga je bila dokaj zahtevna, stalno je bilo potrebno "delat"! Zaveterje ni bilo dovoljeno. Do pričetka teka sem obdržala 3.mesto, na teku pa se je pričela bitka... Najprej me je zgrabil krč v levo mečno mišico. Ko sem opazila, da noče popustiti, sem se ustavila in raztegnila nogo. Minil je ... in dalje. Potrebno je bilo odteči 5 krogov po 2km. Svoj tempo sem stopnjevala iz kroga v krog, vendar so me tekmovalke kar konkretno prehitevale. Nekaj bolečin sem imela na levi strani prsnega koša pa tudi bodec je bil prisoten. Še sreča, da je bila tekaška proga dolga cca 9km. Absolutno sem končala na 7. mestu, v svoji kategoriji sem zmagala. Konkurenca je bila kar dobra, saj so bili tekmovalci iz kar 9-ih držav.
Pojedli smo pašto, počakali na podelitev, naredili skupno fotko, upali na srečo na srečolovu in odpeljali domov. No, odšli smo še na zasluženo pizzo ;) Na poti smo se s klubskimi kolegi v avtu fajn nasmejali, tako, da lahko rečem, da je bila tekma združena z izletom :)

Jaro, Leni in Darč

Podelitev po kategorijah

ponedeljek, 1. september 2008

1 Comment:

Darč said...

Ola! Javla se en simpatičen triatlonec;) Lepo si to napisala! Aja, pa pozabla si še na našga četrtega sopotnika - Garmina :)) ki nas je popeljal po širni Koroški (hihi). Res je bilo lepo.
Se vidimo na Bledu. Cao