Ponovni ultrazvok ...

Tokrat novička ni ravno razveselijve narave. Minuli teden sem ponovno obiskala fiziatrinjo v Izoli. V ordinacijo sem se odpravila z optimističnimi mislimi, saj večje bolečine na nogi nisem čutila. Med ultrazvokom je fiziatrinja utihnila za nekaj minut, kar mi ni bilo prijetno. Moje misli so bile usmerjene le na stadion na Bonifiki, ki ga že nekaj časa nisem obiskala. Končno spregovori: "Ja Leni, tokrat ni toliko vneto in je slika čista, zato se dobro vidi natrganina mečne mišice - gastrocnemiusa." Tisti hip besed še nisem dojela ... in sem jo takoj vprašala kakšen pomen ima. Povedala je, da moram 2 meseca mirovati oz. lahko plavam vendar se odrivam z desno nogo, lahko kolesarim le po ravnici, tečt pa ne smem !???! Sedaj samo upam, da mi magnetna in laserska terapija pomagata k čim hitrejšem okrevanju. Upoštevam (skoraj) vsa zdravniška navodila in trenutno ne tečem, saj mislim okrevanje skrajšati na mesec dni. Z močno voljo in pravilnim pristopom je vse možno! Najpomembneje pa je, da je tudi tokrat potrebno misliti optimistično dalje ...

Slabih novic pa še ni konec. Včeraj sem dobila nepričakovani e-mail: "Žal vam moram sporočiti žalostno novico: MODEL FELT 09 AR TEAM ISSUE JE ODPOVEDAN! Razlog je v tem, da tovarna, ki bi ga morala izdelati nima dovolj prostih kapacitet in se datum dobave vedno bolj odmika. Po najbolj optimističnih napovedih celo na junij 2009. Ker gre za enega izmed najboljših proizvajalcev okvirjev na svetu in zahtevno nano tehnologijo, se je FELT odločil, da model odpove in naročila prestavi v leto 2010."

Sedaj pa spet od začetka, izbrati primeren model ...

Lahko se potolažim le s tem, da po vsakem dežju posije sonce ...


Lep pozdrav v upanju na boljše novičke

torek, 17. februar 2009

3 Comments:

Darč said...

Huh... takihle novic se človek res ne veseli... zadni čas da se obrne na bolje!

SANDI IVANČIČ said...

Vse najboljše za rojstni dan Kokolo. Upam, da se čimprej pozdraviš in nadaljuješ svoje sanje.

LP*

Leni Fafangel_Triathlet said...

Sandi hvala! Tokrat si me res presenetil... v pozitivnem smislu seveda ...

LP