Prve priprave so za mano ...

Pozdravček!

Pa smo se vrnili iz tople Gran Canarije ... 14 dnevne triatlonske priprave so kar hitro minile. Dnevna povprečna temperatura je bila okoli 24C, nočna pa 17C. Tako smo lahko uspešno opravljali treninge in tudi čez noč dobro spali. Na otoku srečuješ veliko športnikov, seveda je največ kolesarjev, atletov, triatloncev in plavalcev. Ugodne klimatske razmere in terenska raznolikost pritegne marsikaterega vrhunskega in rekreativnega športnika. Tako, na kolesu neprestano srečuješ skupine kolesarjev, ki se jim lahko pridružiš (seveda, če si dovolj močan, da jih lahko "loviš" čez klance :). Letos je naša SLO skupina štela kar 26 športnikov - člani ŠD 3ŠPORTA (triatlonci), ŠRK Celja (triatlonci), nekaj dobrih kolesarskih rekreativcev in njihovih spremljevalk. Prenočevali smo v bungalowčkih, katere smo preizkusili že lansko leto. Za tople obroke smo sami poskrbeli s kuho različnih oblik testenin in raznovrstnih omak :)

Naj opišem svoj "delovni" dan: ob 9 uri sem se odpravila na kolesarski trening, ki je v povprečju trajal 3-4ure. Ob 14.30 smo imeli smo imeli dogovorjen vstop v bazen. Seveda smo do bazena prikolesarli kar s specilkami. Odplavala sem povprečno od 4,0 - 4,5km in kar hitro odpeljala domov na zasluženo kosilo-večerjo. Fitnes sem obiskala 2-3x tedensko v večernih urah.

Skupno sem v 13-ih dneh prekolesarila 800km in odplavala 32km. In, kje je tek? Že teden dni pred odhodom na priprave sem si poškodovala Ahilovo tetivo, bolj eksaktno: vnetje ovojnice Ahilove tetive na narastišču soleusa. Tako sem obiskovala 5-dnevno lasersko in magnetno terapijo v Portorožu in vsakodnevno hladila in mazala nogo s predpisanim gelom. Na kolesarskih treningih sem prve dni kar čutila zategovanje po tetivi, zato nisem upala na tek. Po končani polovici priprav, pa sem se le opogumila in odšla v tekaški park. Odtekla sem 45min in bolečine ni bilo. Vendar .... naslednje jutro se je izrazita bolečina ponovno pojavila. Oblila me je jeza in žalost. Do konca priprav sem izpustila tekaške treninge. Sedaj me čaka ponovni ultrazvok, ki bo pokazal ali lahko ponovno obujem tekaške superge.

Če zaokrožim celotne priprave (razen tekaškega dela) sem uresničila 100% realizacijo predpisanih treningov in opravila dobro bazo. Prihodnje leto pa upam, da bodo priprave še daljše, kajti klima je res idealna pa tudi prijaznost ljudi in okolica sta mi zelo všeč. Konec februarja pa potekajo v Medulinu vsakoletne triatlonske priprave, ki so namenjene SLO reprezentanci kot tudi vsem ostalim. Danes in jutri opravim še 2 regeneracijska treninga, s ponedeljkom pa ponovno "garanje" ;)

Nestrpno pa že pričakujem svoj nov "stroj" .... FELT AR Team Issue 2009 ;)

Še nekaj utrinkov ...

sobota, 7. februar 2009

1 Comment:

metju said...

hud bike: http://www.alibaba.com/product-free/103592770/Felt_AR_Team_Issue_2009_Bike.html

cene si sploh ne upajo povedat :)