PESTER OKTOBER ...

Prelep jesenski dan je krivec kratke novičke ...

Po opravljenem dvojnem olimpijskem triatlonu so občutki precej mešani. Nekaj dni po tekmovanju nisem čutila potrebe po posebnem počitku, zato sem po programu normalno trenirala dalje.

Pogovor s prijateljem triatloncem J.K. je sprožil pobudo, da se udeležim 21km na Ljubljanskem maratonu. Ne vem še ravno v kaj se spuščam, a pustimo se presenetiti ...

V ponedeljek se prične pedagoški proces na Fakulteti za šport. Opraviti moram le še nekaj izpitov, vendar bo potrebno ob ponedeljkih obiskovati predavanja. Vožnjo v Ljubljano bom izkoristila tudi za trening s trenerjem ...

Funkcija predsednice ŠD 3ŠPORT postaja vedno bolj zahtevna oziroma mi odpiranje novih poti za naše društvo vzame precej časa. Potrebna je nabava zimskih dresov, združili smo se tudi s Primorsko univerzo (ŠOUP) ker bomo v kratkem tudi pričeli z vadbo študentov, postavljamo prve okvirje za organizacijo triatlonskega tekmovanja, organizacija kolesarskih izletov, promocija, računovodske storitve, sestanki s sponzorji, .... in še bi lahko naštevala. Seveda se ne pritožujem, saj vse to opravljam z veseljem in ljubeznijo. Predvidevam pa, da je naše delovanje pravilno usmerjeno, saj imamo izjemen porast novih članov, ki se pridno udeležujejo organizirane vadbe. Tako se bo Ljubljanskega maratona udeležilo kar 33 članov ŠD 3ŠPORTA!

Ponudila se mi je tudi možnost opravljanje funkcije osebnega trenerstva, kar me tudi zelo zanima, saj bo moj bodoči poklicni naziv kondicijski trener (v primeru, da se ne bom odločila še za magisterski študij).

Disciplinska organizacija bo prisotna vsakodnevno, saj bodo let tako kratkoročni in dolgoročni cilji uresničljivi!

Spodaj pa nekaj fotografij iz razpeljave s kolesom ob sončnem zahodu po naši prelepi Primorski (Lazaret)...

Le 500m od doma sem poslikala tudi info tablo Črnega Kala ;)

sobota, 3. oktober 2009

0 Comments: