Kolesarski maraton - Corsa per Haiti

Še ena neuspela tekma...
Kot članica ženske kolesarske ekipe Polet bom zastopala kolesarske dirke Alpe Adria Tour. Odločila sem se, da bom tekmovala v kratkih maratonih (mediofondo, dolžina le-teh je cca 100km), saj imam veliko vikendov zasedenih s triatloni.

Včeraj smo se udeležile prvega maratona v Udinah. Sonček nas je spremljal skoraj celotno dirko. Vsi udeleženci Alpe Adria Toura smo štartali v 1.grupi. Takoj po štartu se je "čreda" kolesarjev zagnala tako hitro, da smo prvih 20min imeli povprečje cca nad 45km/h (kar je zame zelooo hitro). Nato se je glede hitrosti malo umirilo, saj so začeli klanci. Držala sem se v 2.-3. grupi vse do 65km. Na kar sem začutila rahlo utrujenost in težkost nog. Mislila sem, da je le krizica, ki jo bom kmalu pregnala, vendar ni bilo tako. Čez 5km so me prvič v življenju prijeli krči po obeh nogah in čutila sem močno zategnjenost mišic. Takoj sem upočasnila in poskušala raztegnit mišice (kolker se na kolesu sploh lahko). Ni pomagalo. Utrujenost se je tako hitro stopnjevala in nisem mogla več kolesarit pri moči oz. noge se niso več vrtele. Na kratko povedano: "odrezalo me je iz sveta živih". Nikoli še nisem občutila kaj takega! Grozne bolečine po celih nogah in totalna izčrpanost. Počasi sem odpeljala do cilja in obležala. Krči so počasi popustili. Še 2 uri po prihodu v cilj nisem bila ravno prisebna. Tako sem 110km prevozila s časom: 03:43 in zasedla 16.mesto (9.mesto v kategoriji - od letnik 1968 do 1991). S časom oz. mestom se ne obremenjujem, ni pa bila fajn izkušnja, saj še danes čutim posledice.
Sedaj pa počitek do Ptuja ... v upanju na boljše.


ponedeljek, 5. maj 2008

1 Comment:

Mitja said...

Glede na to, da gre za prvo tovrstno izkušnjo si lahko zadovoljna kljub vsem težavam, ki si jih opisala. Kljub temu, da sama nisi najbolj zadovoljna si dokazala, da si iz pravega testa in se ne predaš kar tako. Moraš vedeti, da ta granfondo ni med najlažjimi kar se tiče konfiguracije in tehnične zahtevnosti. Neogretost, zelo razgiban teren in velike hitrosti od samega štarta so bile verjetno največji krivec za kasnejšo krizo. S počasnejšim začetkom do nje verjetno nebi prišlo, je pa tudi vprašanje ali bi na ta način sploh dosegla boljši rezultat. Prepričan sem, da boš iz tekme v tekmo boljša tudi če treningov ne boš bistveno spreminjala. Ker je kolesarstvo samo ena od disciplin triatlona pa se bo zelo verjetno bistven napredek pokazal tudi tam.
Lp, Mitja