Le še 6 dni . . .

Do DRŽAVNEGA PRVENSTVA v sprint triatlonu me loči le še nekaj dni. Jutri opravim še zadnji močan trening (menjava kolo-tek) nato pa sledi "spuščanje" in kakšna masaža. Ker vem, da sem se čez leto dobro pripravljala, si lahko brez pomislekov privoščim teden regeneracije (da ne bo nesporazuma, regeneracija je pomemben dejavnik in zato sem ji dajala velik pomen čez celoten cikel treningov). Saj vemo, da večina aktivnih športnikov jemlje spuščanje pred tekmovanjem kot nekakšen strah, da ne bi v tem tednu kaj zamudili oz. izgubili....
Moram povedat, da se trenutno dobro počutim pri vseh treh disciplinah, tako da že kar nestrpno pričakujem tekmo. V bazenu imam "filing" za vodo in hitrost, zato me plavalni del ne skrbi. Na kolesu imam prevoženih kar nekaj kilometrov (dolgi aerobni in kratki intenzivni treningi), od 20.novembra 2007 pa vse do danes imam 3.600km, tako, da tudi ta disciplina mi ne bi smela delati težav. No, na koncu je pa še tek, pri katerem resnično upam, da ne bo prišlo do "standardne" bolečine, ki se pa mi na treningu ni pojavila že kakšen teden. Vsak tekaški trening temelji na tem, da poiskušam čim bolj enakomerno in pravilno dihati (po mnenju Dr. Miliča). Fitnesa sedaj ne obiskujem več, vendar redno izvajam vaje za krepitev trebušnih in hrbtnih mišic in seveda stretching.

Pomembno je, da se počutim dobro, tako fizično kot psihično(zasluga je tudi v tem, ker sem si privoščila relax vikend v Opatiji, tako, da je tudi psiha spočita :)


Lep pozdrav do prihodnjič

sobota, 31. maj 2008

3 Comments:

Unknown said...

najbolj pomembno je, da si preživela relax vikend v Opatiji. :) očitno si se tam res zrelaxirala! :)
hvala bogu, zato pa smo šle!! :)
pridna bodi, pa srečno na državnem!
papa TV

Leni Fafangel_Triathlet said...

Ooo hvala!
Sej, da je bilo tako fajn, ni pomemben toliko kraj kot družbica, v kateri sem preživela prekrasen vikend. Upam, da kmalu ponovimo!

Še enkrat hvala vsem mojim kolegicam (Teja, Majda, Patricia) za podporo!

Unknown said...

OK Leni sam mogla bi vsaj ena mini zahvala Dr Milič-u
LP dr MR