Novička

Laktatni test opravljen. Glede na dobljene rezultate testiranja mi je dr. Milič podal svoje mnenje glede tako imenovanega "bodca". Verjetno je vzrok bolečine v tem, da nepravilno diham, če ponovim njegove besede: "diham abnormalno" s preveliko frekvenco. Zato se prepona nekako zakrči in ne spusti, dokler se ne vzpostavi normalno dihanje. Ker pa me je na tekmi zbadalo že na kolesu, se lahko sklepa tudi na nepravilno pozicijo (preveč raztegnjen položaj). Naročil mi je, da si moram vsak tekaški trening kontrolirati frekvenco med vdihom in izdihom ter se naučiti dihati pravilno. Seveda bom poskušala upoštevati nasvet, vendar ni rečeno, da je to pravi vzrok. Povedal mi je tudi katera je moja šibka točka, ki jo moram še natrenirat. Upam, da izpeljem vse tako, kot mora iti, saj DP se približuje...
Moram tudi omenit, da sedaj treniram na Primorski in izvajam kolesarske treninge z obalnimi kolesarji, tako, da so treningi še toliko bolj učinkoviti in hkrati zabavni (seveda me v klančke počakajo. :) Pa še to ... plavalne treninge izvajam v Žusterni, kjer so "balon" (pokrivalo bazena) že odstranili in ni lepšega občutka kot je plavanje v bazenu ob morju, kjer te sonček greje. Tekaške treninge pa izvajam kot vedno na Bonifiki v Kopru.
V nedeljo me čaka 105km - kolesarski maraton Pordenone, ponovno v sklopu Alpe Adrie, kjer bomo prisotni vsi "Poletovi anglečki".
Lep pozdrav

četrtek, 15. maj 2008

0 Comments: