ASOLO & PRO SOCKS

Kot sem že omenila je Logos Trend d.o.o. ekskluzivni slovenski zastopnik in distributer znanih blagovnih znamk: Teva, Asolo, Bridgedale, Pro Socks in UGG Australia. Tudi mene opremlja s športno obutvijo za prosti čas ter s posebnimi športnimi nogavicami.

Tokrat me je direktor Miha opremil z Asolo treking športnimi čevlji ter s PRO SOCKS nogavičkami. Ker je številno modelov, sem si izbrala tiste, ki so primerne za moj šport. To so: Pro bike (specifične za cestne kolesarske čevlje), Pro run in All sports. Vsak model je:

- zelo udoben,
- podložen na določenih predelih,
- dobra absorbcija znoja,
- izjemno zračni.
Na tekaške in kolesarske treninge vedno obujem nogavice Pro Socks, s katerimi nimam problemov z otiščanci, saj so na potrebnih mestih podložene pa tudi vzorec mi je zelo všeč.
Za več informacij si oglejte linka

nedelja, 1. junij 2008

0 Comments: