Novička

Najprej naj povem, da je bilo na Ironmanu v Celovcu fantastično. Prvič sem doživela Ironman v živo in lahko rečem, da sem doživljala posebne trenutke. Toliko triatloncev (2400) na "kupu" še nisem videla doslej. Res nekaj izjemnega, kot so tudi izjemni ljudje, ki se udeležijo takega tekmovanja. Slovenijo je zastopalo kar nekaj tekmovalcev. Najbolje se je odrezal Franci Šilc s skupnim časom 8ur 57min. Pohvalno!! Tudi ostali Slovenci so se po večini solidno uvrstili. Bilo je kar nekaj odstopov, katerega je bil deležen tudi Peter. Prehitra vožnja na kolesu ga je na teku izdala, tako, da je na 21.km odstopil. Pa drugič... Skratka vsakemu priporočam ogled v živo, saj je nekaj izjemnega!
Drugače sem spremenila plan za prihajajočo soboto. Namesto triatlona v Kostreni, se bom udeležila sprint triatlona v Avstriji - Goesselsdorfersee, kjer sem bila že lansko leto. Razdalje so: 500m plavanja, 32km kolesa in 6,7km teka. Trenutna pripravljenost ni ravno dobra, saj sem 3 tedne lahkotno trenirala (sezonsko delo mi pobere kar nekaj moči). Zato grem na tekmo z namenom preveriti stanje pripravljenosti oz. opraviti dober trening. S ponedeljkom pa sem pričela ponovno trenirati po planu in se pripravljati na DP v olimpijskem triatlonu, ki bo na Bledu 13.9.2008.

LP

sreda, 23. julij 2008

0 Comments: