Vprašalnik iz Poletovega kluba

Ker sem tudi članica ženske kolesarske ekipe ("Poletovi angelčki"), ki trenira pod nadzorom trenerja Gorazda Penka, bom objavljala tudi kolesarske novičke o naši ekipi.


Avtor Klub Polet, foto Boris Šinigoj
Ponedeljek, 14 januar 2008

Ime in priimek? Leni Fafangel

Od kod? Črni Kal, rojena pa v Kopru

Starost? 24 let

Družina? Hm, mamo in očeta imam, svojo pa si še moram ustvarit, vendar se mi zaenkrat še ne mudi

Kaj počneš? Končujem 3.letnik Fakultete za šport. Občasno delam kot reševalka iz vode. Letošnjo sezono 2008 pa sem namenila le svojemu športu – triatlonu.

Kaj si po horoskopu? Verjameš v horoskop? Rojena sem 23.februarja, torej ribica. Ne verjamem v horoskop.

Kdaj si dobila svoje prvo kolo? Kakšno? Uf, verjetno pri 4-5-ih letih. Vem, da je imelo 2 dodatna koleščka, katera mi je oče kar hitro odstranil.

Kaj pa specialko? Specialko sem pričela voziti leta 2004, in sicer teden dni pred prvo udeležbo sprint triatlona.

Si se ukvarjala še s kakim drugim športom? Tekmovalno sem se preizkusila v naslednjih športih: rokomet, plavanje, jadranje, triatlon. Rekreativno pa še v smučanju, rolanju, kolesarjenju.

Imaš kake tekmovalne izkušnje? V vseh športih iz prejšnjega odgovora sem se, in se še vedno tekmovalno preizkušam.

Koliko km prevoziš na leto? Točen podatek imam le za obdobje od februarja 2007 do 1. novembra 2007 in to je 6000km.

Športne ambicije?
Plan tekmovanj 2008:
• Državno prvenstvo v sprint triatlonu(750m plavanja - 20km kolesarjenja - 5km teka)
• Državno prvenstvo v olimpijskem triatlonu(1,5km – 40km – 10km)
• vse triatlonske tekme pokala Slovenije
• tekmovanja v ostalih državah: Hrvaški, Avstriji, Italiji
• kolesarski maratoni

Upam, da bom izpeljala vsa triatlonska in kolesarska tekmovanja po svojih najboljših močeh in da bo tudi rezultat zadovoljiv.

V triatlonu sem se prvič preizkusila leta 2004. Letošnja tekmovalna sezona je pomenila pomembno prelomnico v moji športni karieri, saj sem uresničila zastavljene cilje. Kot članica TK Krško sem namreč na državnem prvenstvu v sprint triatlonu osvojila 3.mesto v absolutni konkurenci in hkrati 2.mesto v članski konkurenci. V obdobju med leti 2004 in 2006 sem se tekmovanj udeleževala na bolj rekreativni ravni, leta 2006 pa na tekmovanjih sploh nisem nastopila. Za prihodnje imam resnejše namene, saj se želim temu športu posvetiti bolj profesionalno.

Ker mi je kolesarstvo »zlezlo« pod kožo in me je trener Gorazd Penko sprejel v žensko kolesarsko ekipo, kateremu se še enkrat zahvaljujem, upam, da bom uspešno zastopala Poletove angelčke.

http://www.klubpolet.si/index.php?option=com_content&task=view&id=582

ponedeljek, 3. marec 2008

2 Comments:

Unknown said...

__VIRUJEM_U_TE

Leni Fafangel_Triathlet said...

Goran, hvala...
Pozdrav u Opatijo.