Kolesarski maraton - Pordenone

Na sporedu je bila 2. dirka v sklopu Alpe Adrie, ki se je zaključila uspešno... pojasnilo. Že v soboto smo se z ekipo napotili v Pordenone. Kljub slabi napovedi (dež) smo še vedno upale na oblačno vreme. Na nedeljsko rano jutro smo se prebudile ob "prijetnem" zvoku - dež. Ob 6:00 je sledil zajtrk, kjer smo izvedele od trenerja (Penko), da štartamo dirko v vsakem primeru, ne glede na vremenske razmere. Odšli smo na štart. Dež se je umiril, vendar le za kakšno minutko (toliko, da sem si slekla vetrovko in seveda nazaj oblekla). Tik pred štartom ponovno naliv! Ko smo se pognali po ulicah oz. lužah res nisem videla nič pred seboj, saj je voda špricala povsod. Po 5minutah sem bila totalno premočena. Celotno dirko je močno deževalo in upala sem, da pridem v cilj brez poškodb. Trasa ni bila zahtevna kot v Udinah, le en daljši in en krajši vzpon. Probleme sem imela le po klancih navzdol, kjer me je bilo zelo strah, saj je zelo drselo in tudi roke so me od zaviranja tako bolele, da sm se 2x ustavila. Zadnjih 40km je bila sama ravnica, katero sem odvozila popolnoma sama (oz. za mano so se držali 4 moški in 1 ženska, ki niso želeli menjati) vse do cilja.
Občutek celotne dirke je bil dober, saj sem se počutila močno in tudi noge so se "lepo" vrtele celotnih 105km. Med ženskami sem bila 5.
Sedaj pa sledijo specifični treningi za državno prvenstvo v sprint triatlonu.

Lp

ponedeljek, 19. maj 2008

0 Comments: