Odpoved nastopa - Triatlon Ptuj

Po posvetovanju z zdravniki in strokovnjaki na športnem področju smo se odločili, da se triatlona na Ptuju ne udeležim. Potrebno je raziskati zakaj prihaja do bodca, saj odlašanje ne pelje nikamor in bolečina bi bila ponovno prisotna. Ker je moj prvi cilj državno prvenstvo (v sprint triatlonu), se želim do takrat popolnoma sanirati in odtekmovati do cilja brez ustavljanja - na polno!
Laktatni test sem opravila v sredo, saj je tako določil zdravnik s katerim sem se pogovarjala o bolečini pod rebri, kateri je menil, da bo laktatni test rešitev vsega. Rezultati testiranj niso upoštevajoči, saj sem testiranje izvajala po nemški metodi brez kisikove maske. Kar pa je še huje, je to, da sem testiranje opravila 2 dni po nedeljskem maratonu, kateri me je prekomerno izčrpal in seveda v 2 dneh ni prišlo do regeneracije, da bi lahko ponovno izvajala napor na maximalnem pulzu. Še danes čutim utrujenost in nisem ravno pri moči. Če utrujenost stopnjujemo se lahko nakopiči do take mere, da ni več poti nazaj.
Poiskala sem drugo mnenje. Zato bom ponovno naredila laktatni test (tokrat s kisikovo masko), saj je mogoče problem v nepravilnem dihanju, kar bo razvidno iz rezultata testiranja.
Zaradi vsega opisanega odpovedujem nastop.
Zahvaljujem se dr. Miliču, ki mi je ponovno vrnil upanje oz. pozitivno razmišljanje in mi bo pomagal odkriti kje tiči problem.

četrtek, 8. maj 2008

0 Comments: