"Strnjena obnova" ...

NIKOLI NI PREPOZNO .... Predvidevam, da je vprašanje vsakega bralca: zakaj nisem objavila novičke v zadnjih treh mesecih. Seveda sem vam dolžna pojasnilo. Odgovor je preprost. Naj omenim slogan "Prezasedenost znižuje kakovost življenja." Da, vendar moramo ovrednotiti, čemu bomo v določenem trenutku dali prednost. Tako sprejemamo odločitve za katerimi moramo tudi stati. Zakaj v takšno globino? Povedati vam želim, da sem bila primorana v zadnjih mesecih sprejeti kar nekaj odločitev in s tem tudi veliko sprememb. Kot sem že omenila v predhodni objavi, sem pričetek sezone celotno opustila, saj mi zdravje ni bilo naklonjeno. Še sedaj stanje ni stabilno, zato se ne udeležujem tekmovanj. Zadnje besede še ni za doreči, a mislim, da bo plan za leto 2010 v veliki meri bolj verjeten in uresničljiv...

V kriznih trenutkih, ko se je potrebno odločati o pomembnih zadevah, človek potrebuje svoj mir in čas zase. Tako lažje izoblikuje rešitev. Takrat so dobrodošle sproščajoče in ne planirane športne aktivnosti oz. športniki bi lahko temu dejali "treningi po filingu". Načrti se večkrat tudi ne izidejo in je zato potrebna prilagoditev trenutnim razmeram, čeprav ni lahko! Če ni poti nazaj, je potrebno odpreti vrata novi. Zagon za odprtje le-te pa moramo poiskati v nas samih. Ko ga le najdemo, postane vse bolj enostavno in svetleje... Svojo energijo sem zato nekoliko bolj preusmerila v študij in si tako zadala dodatni cilj: diplomirati v najkrajšem možnem času. Seveda je potrebno obenem uskladiti tudi šport in delovanje društva (ŠD 3ŠPORT).

Poleg učenja in opravljanja izpitov, treniranja ter vodenja društva, sem si privoščila tudi nekaj prostih dni, ki sem jih poizkušala v celoti izkoristiti. Naj vam z nekaj stavki in fotografij dogodkov na kratko predstavim le nekaj trenutkov ...


10.05. - GIRO D`ITALIA 2009

S klubskimi kolegi smo se odpravili v Trst, kjer je bil cilj kolesarske etape Giro D`Italia Jesolo-Trieste. Driko smo si ogledali prav od blizu, saj je tudi iz fotografij razvidno, da sem se borila za centimetre ;)

Etapo je zmagal Alessandro Petacchi (Ita) LPR Brakes-Farnese Vini, 2. mesto je zasedel Mark Cavendish (GBr) Columbia-Highroad, 3. mesto pa Ben Swift (GBr) Katusha.

Lepo doživetje, kolesarska elita, blesteča ultra-lahka kolesa, L. Armstrong, Astana, Garmin - Slipstream, ... skratka "top of the top" kolesarstva.




06.06. - Tek za zdravje Koper

V Kopru se je odvijala rekreacijska prireditev TEK ZA ZDRAVJE, kjer smo bili tudi ŠD 3ŠPORT soorganizatorji. Sprva smo pomagali pri organizaciji otroških tekov in pa seveda vse do 10km nočnega teka. Še posebej so se izkazale naše pridne punce, ki so animirale otroke in delile energijske napitke.
Naj omenim, da je na 10km teku v absolutni konkurenci zmagal naš član Benjamin Skok, takoj za njim pa seveda Peter Harnold. Na 5km teku je 1. mesto osvojil tudi naš član Danijel Vinčec.
Udeležila sem se 5km teka, ki je bil zame prvi hiter tek po poškodbi. Odtekla sem s časom 23:02.

Lepo je bilo videti toliko belo - modrih klubskih ŠD 3ŠPORT majčk na enem mestu ...



14.06. - Bohinj

Izlet na Bohinj. Tokrat sem pospremila mlade kajakaše in kajakašice KK Soške elektrarne na tekmo Slovenskega pokala. Sončen dan, brezvetrje, dobra družba ... jezero polno nasmejanih otročkov.



28.06. - Trening z Majo

Z Majo sva opravile nedeljski kolesarski trening (izlet?!!): Črni Kal - Koper - Šmarje - Sečovlje - Piran - Beli križ - Strunjan - Koper - Črni Kal. Seveda sva si v Piranu privoščile sladoled ... ;)



06.07. - Opel Corsa: prodana

Samo za info, če zagledate kje belo polepljeno Corsico, vedite, da ni več v moji lasti. Prodana ... ;)

Še nekaj zanimivih blogov, ki jih trenutno prebiram:

Ana Pogačar - krasne fotografije ...

Pesem tedna je: Shuvi Elai - Avishai Cohen

Video tedna pa: The life of triathlete

ponedeljek, 13. julij 2009

2 Comments:

Boris said...

Leni,
ali "BOLJE POZNO KOT NIKOLI," sem pomislil, ko sem končno zazrl v nove zapiske na tvoji strani in hkrati potolaženo spoznal, da bom še imel priložnost navijati za najboljšo slovensko triatlonko.

Ja, res je, med tem tvojim premorom sem že nekako pomislil, da ne moreš povsem pozdraviti poškodbo, ki si jo omenjala v zadnjih zapisih in da si tako izgubila tudi voljo do treningov in tekmovanj.

Veseli me da si med tem časom uspešno rešila pomembne zadeve in bila kljub vsemu aktivna in povezana s športom.

Kakorkoli že ti želim čimprejšnji povratek na tekmovalno sceno, da ti bomo lahko spet vzklikali: "dajmo LEEENIII"

LP Boris

Leni Fafangel_Triathlet said...

Take vzpodbude so vredne ZLATA!!!

Srečno v življenju kadarkoli in kjerkoli.....

Lep lep pozdrav
Leni