TRENING TEKMA

Tudi tokrat sem se udeležila tekmovanja v Avstriji, pa čeprav le za trening. Veliko skrbi je bilo zaradi vremena, saj je bila sobota deževno "obarvana". A vendar ... do 17 ure, ko je bil štart tekme, se je vse razkadilo in celo posijalo je sonce. Temperatura je bila idealna - 19°C, jezero Goesselsdorfersee pa 25°C. Ženske in štafete smo štartali v zadnjem 3. štartu. Letos je bilo ponovno veliko lokvanjev, kar je otežilo plavanje, a vseeno sem iz vode priplavala kot prva ženska. Sledila je hitra menjava in skok na kolo. Vožnja v zavetrju ni bila dovoljena (razdalja 10m!). Sodniki so neprestano krožili. Na kolesu sem dohitela kar nekaj moških in iz 1. mesta prešla na 2., saj me je prehitela Avstrijka Donner Martina. Na tekaškem delu sem izgubila še eno mesto ter zaključila na absolutnem 3. mestu in v kategoriji Elite1 na 2. mestu. Sledila je polurna razpeljava s kolesom ter podelitev.

Zakaj trening tekma? Da preverim trenutno zdravstveno stanje zaradi prisiljenega odmora. Zato tudi nisem odtekmovala na vso moč. Mogoče kot uvod v prihodnjo sezono ...

Dober trening in lep izlet ...

nedelja, 19. julij 2009

1 Comment:

GLISTA said...

Bravo Lenus to mi delej--razturaj vse!!!