.... in moj kolešček je: FELT 09 F4 SL TEAM ISSUE

Pozdravček!
Pa je le prispel ... odločila sem se za Felt F4 Team Issue. Prevzem kolesa sem opravila v Bike centru, in sicer po zelo ugodni sponzorski ceni v dogovoru s Sergejem, ki se mu iskreno zahvaljujem. Čas mi še ni dopuščal prve preizkušnje na cesti, vendar bom to storila v kratkem! Vse lastnosti so opisane na: http://www.bike-center.biz/index.php?lang=si&module=shopprod&id=18051

Novička, zaradi katere nisem ravno pri volji pa je .... noga še vedno ni v redu! Opravila sem pregled pri fiziatrinji in fizioterapevtki, ki sta mi podaljšali prepoved teka. Po 2 mesecih in pol je mišica atrofirala in postala precej slabo gibljiva. Zato še ni pripravljena na večje napore (kot je npr. tek). Sledijo krepilne vaje in vaje za gibljivost z elastiko in žogo. Upam, da bo prihodnji pregled bolj "optimistične narave", sicer bo začetek sezone pod velikim vprašajem.

To je zaenkrat vse .... še par fotografij mojega "konjička"

četrtek, 19. marec 2009

2 Comments:

TARZAN said...

Leni živjo!

Zanima me, kako se obnese novo kolo? Izgleda prava raketa..

Tudi sam se navdušujem nad njim, pa me zanima iz prve roke, kakšno je tvoje mnenje..

Dober trening!

Jure

Leni Fafangel_Triathlet said...

Caw Jure!
Ne boš verjel, ampak sem komaj danes preizkusila Felta! Čas ni dovoljeval prej ...
Občutki so bili kar v redu, vendar je bila prva vožnja in si ga morem še malo prštimat. Najbolj sem čutila razliko v klanec, vse je bilo bolj lahkotno...
Drugače pa je kolo v živo še lepše ... (zaenkrat ga imam kar v dnevni sobi ;)
Će želiš še kakšno info, me lahko kontaktiraš na mail: leni005@gmail.com