Pomembne in nepomembne malenkosti...

Deževna nedelja. . . Ravno pravšnji dan za pisanje novičk. Na žalost sem bila primorana izpustiti 3-urni aerobni kolesarski trening, ki ga bo potrebno nadoknaditi v prihodnjem tednu.

Končno sem preizkusila nov kolešček. Z njim sem opravila že 3 treninge in moram povedati, da je je sprememba pozitivno očitna, še posebej v navkreber. Vožnja je precej bolj lahkotna. Seveda moram opraviti še meritve za aerodinamično držo na kolesu, ki jih bo izvajal Andrej Hauptman.

V sredo sem dobila zdravniško dovoljenje za tek. Čeprav je UZ pokazal, da je delček mečne mišice v prehodu v Ahilovo tetivo še vedno natrgan, mi je fiziatrinja dovolila, da pričnem s tekaškimi treningi. Tako sem na petkovo sončno a vetrovno jutro prestopila prag Bonifike. Opravila sem dober stretching in odtekla "predpisanih" 20min. Vse je bilo v redu do prihodnjega jutra, ko sem čutila vsako mišico na levi nogi, kar je logično, saj sem po 3 mesecih obremenila nogo z drugačnimi gibi. Potrebno bo veliko potrpežljivosti!

Prejšnji vikend sem opravila 2 čudovita regeneracijska kolesarska treninga v prelepi naravi ter ogledala tudi DP v kajaku na 5000m. Prevozila sem Most na Soči, Tolmin pa Kobarid in do Robiča, naslednji dan pa še do Bovca. Po takšnih poteh in neprometnih cestah se nisem vozila že dolgo. Poleg sonca, prečudovite Soče in neokrnjene narave sem občudovala tudi pasenje ovčk in ostalih žvali. Skratka idila za oči in sprostitev za dušo ... Opis na kratko: Tam, kjer se snežno beli vrhovi dotikajo modrega neba in te zelena dolina zaziblje v svojem naročju se ustavi čas.


V soboto 4.4. bo na Fakulteti za šport potekalo reprezentančno testiranje, in sicer za člane na 1500m plavanja in 5km teka. Seveda se bom udeležila le plavalnega dela.

Na YouTubu sem zasledila posnetek iz triatlonske tekme v Avstriji, ki sem se je tudi sama udeležila. Bodite pozorni pri 3min 20sek ;)
http://www.youtube.com/watch?v=fNKFYXKIq_0

Lep pozdrav ... v upanju na boljše vreme

nedelja, 29. marec 2009

0 Comments: