DP kronometer-Solkan 25.6.

V sredo se je v Solkanu odvijalo državno prvenstvo v kronometru. Tekma je bila organizirana na dveh nivojih, rekreativnem in profesionalnem. Rekreativna trasa je bila večinoma ravninska in dolga 18km. Štartali smo s 30-sekundnim časovnim razmikom. Ker sem imela že 2 tekmovanji (triatlon) ponesrečeni zaradi tehničnih težav na kolesu (in površnosti), sem se odločila, da se udeležim kolesarskega kronometra, da preverim kakšno hitrost lahko razvijem v "solo" vožnji. Ob 9.05 je napočil moj štart. Čeprav je bil to le dober trening, priznam, da sem čutila živčnost, ko me je štarter držal za sedež in odšteval sekunde. No, pa sem se le pognala... Celotnih 18km sem poskušala voziti na približno enaki moči, le zadnji kilometer sem pospešila. Nisem vedela kako razporediti moči. Ko sem prevozila ciljno črto, nisem čutila zatredlih nog, kar pomeni, da bi lahko še kakšen kilometer več povečala hitrost. Izkušnje doprinesejo svoje! Progo 18,3km sem prevozila s časom 0:29:38,00 in povprečno hitrostjo 36,45km/h. V svoji kategoriji - ženske A sem zasedla 4.mesto. Med ženskami je slavila Tjaša Rutar (zmagovalka DOS-a). Lahko rečem, da sem s svojim časom oz. s povprečno hitrostjo zadovoljna.

Opravila sem res dober kolesarski trening! V bistvu tudi manjšo pripravo na olimpik, ki se ga bom udeležila v nedeljo. Triatlon se bo odvijal v Avstriji (Zechner X-trim Triathlon). Prepovedano je vsakršno zaveterje. Kar pomeni, da bo 40km solo vožnje. Zanimivo!

petek, 27. junij 2008

0 Comments: