Kolesarski maraton Franja

V nedeljo sem odpeljala mali maraton Franja - 97km. Bilo je veliko napetosti, saj je kolesarjev kar mrgolelo. Naj povem, da sem se na nedeljsko jutro prebudila s prehladom (verjetno me je malo premrazilo v soboto na triatlonu) zato sem do štarta zaužila 2 Lekadola, tako da me je nehalo mraziti pa tudi glavobol je izginil. Dirko sem odvozila skoraj na vse moči, priznam pa, da je bilo nekaj rezerve v izpeljevanju ovinkov (še posebej v zaključnem delu), saj je bilo veliko "grdih" padcev, v katerih nisem želela biti udeležena! Gorazd Penko je za organizacijo maratona dobro poskrbel, vendar vseeno ostajam mnenja, da gre za precej nevaren maraton, saj je udeležencev ogromno in gužva je neznosna. Absolutno sem zaključila na 4. mestu (od 178 tekmovalk), v svoji kategoriji - ženske B pa na 1. mestu. Čas merjenja: 2:21:53.4. Za nagrado sem prejela zelo uporabno nagrado, in sicer Garmin uro - model Edge 305. Tudi ostali Poletovi angelčki so se dobro odrezali.
Rezultati: http://www.franja.org/sl/rezultati/

sreda, 18. junij 2008

1 Comment:

Markoo said...

čestitam Leni. So le pomagale tiste ture po obali :)

markolo