Zechner X-Trim Triathlon Austria

V nedeljo sem se udeležila olimpijskega triatlona, kateri šteje za Štajersko prvenstvo v Avstriji. Za tekmo sem se odločila zato, ker mi ni dalo miru, da sem morala v Zagrebu odstopiti zaradi tehničnih težav.

Naj takoj povem, da je bila organizacije tekme izpeljana v najboljši luči. Ne vem, če bi lahko bilo kaj bolje izpeljano. Označeno prizorišče, prijaznost na višku, kontrola v menjalnem prostoru, nešteto sodnikov in varnostnikov, razvidne označbe kolesarske in tekaške proge, merjenje s čipom, veliko vode in izotoničnih napitkov ob tekaški stezi, prvi trije v cilju smo bili obdarjeni s šopkom rož, na cilju raznovrstna peciva ter sadje, pašta party s pestro izbiro, hitra podelitev, urejena okolica s številnimi gledalci in navijači. Avstrijci so lahko pravi vzorniki našim organizatorjem triatlonskih tekem (pa ne le našim)!
Plavali smo v umetnem jezercu z neopreni, in sicer 2 kroga po 750m. Sprva so štartali moški nato pa ženske in štafete. Preplavala sem kot prva s časom 22.12, vendar po pogovoru z ostalimi tekmovalci, smo ugotovili, da je bila plavalna proga sigurno daljša za več kot 1oom. Lahko se pohvalim s hitro menjavo, le 44sek :) Na kolesu je bilo potrebno prevoziti tudi 2 kroga in ni bilo dovoljeno zaveterje. No, le tukaj imam pripombo. Takoj na začetku prvega kroga sem opazila, da se tekmovalci oz. moški ne držijo pravila in naredila se je manjša grupa. Tudi jst sem se je držala, vendar z razdaljo 2-3m. Prihodnji krog je prišel sodnik na motorju in nas opozoril, naj se razrpšimo, saj smo bili že kar velika skupinca. Nato je sodnik vozil ob meni do konca kolesarske proge, tako, da je bila pred mano fajn grupa, jst pa sem bila oddaljena 5m, toliko, kot je bilo dovoljeno. Na teku je bilo zelo vroče (cca 30 stopinj). Preteči smo morali 4 kroge. Do 2. sem še vodila, nato me je prehitela Avstrijka. Zaradi bodca sem se morala ponovno ustaviti 3x, a sem vseeno obdržala 2.mesto do cilja, kjer me je čakal objem trenerja ;)

Absolutno sem končala na 2.mestu s časom 2:17:26, v svoji kategoriji pa sem bila 1. Kmalu je sledila pojedina in podelitev. S tekmo sem zadovoljna, še posebno, ker mi je uspelo prekolesariti brez zavor :)
Trenutno še ne vem, če se bom udeležila v soboto sprint triatlona v Zgornji Stubici. Verjetno potrebujem kakšen vikend odmora od tekmovanj, saj je bilo zadnji mesec prav pestro.
Rezultati:
http://www.pentek-timing.at/results/show_results_db.php?veranstnr=10525&racenr=1

ponedeljek, 30. junij 2008

0 Comments: