Triatlon olimpik Maribor

Pa sem preizkusila nekaj novega, tudi olimpijski triatlon je za menoj. Za tiste, ki še ne vedo, olimpik sestavlja 1,5km plavanja - 40km kolesarjenja - 10km teka. To je bila moja prva preizkušnja. Zato sem bila verjetno tudi pred tekmo bolj umirjena, saj nisem vedela kaj me čaka... Do sedaj sem tekmovala le v šprintih in moram povedat, da se podvojene razdalje na olimpiku sploh ne občuti (no, vsaj do teka ne). Za razliko od prejšnjega vikenda, je bila tokrat tekma organizirana na višjem nivoju in vse je potekalo tako, kot mora tekmovanje steči. Jezero v Spodnjem Dupleku (nekaj km iz MB) je imelo 19 stopinj, zato so bile dovoljene neoprenske obleke. Tudi to je bila zame novost. Plavalti je bilo potrebno 3 kroge. Moj plavalni čas je znašal 19:55. Kolesarska proga je bila specifična, saj smo morali odpeljati 3 kroge po 13km, in sicer je v začetnih 4 kilometrih bila večinoma ravninska, po četrtem kilometru se je pa pričel 10% vzpon, ki je ostajal do obrata. Že v prvem krogu sem na klancu dohitela prvo tekmovalko in jo tudi prehitela. Vodila sem do 2. kroga, kjer me je ujela sotekmovalka Nataša. V zadnjem krogu sem "spustila" skupinco in zavzela 2.mesto. Na teku sem ponovno imela težave z bodcem, vendar sem se v 10ih km ustavila le 3x, kar je bilo zelo presenetljivo. Seveda sem morala tekaški tempo zelo znižat, saj nisem vedla koliko krat me bo stisnilo. Cilj sem prestopila s časom 2:31:33. Poleg Nataše Nakrst, za katero lahko rečem, da je ženska, z bogato triatlonsko zgodovino, prave konkurence niti ni bilo. Sem pa zadovoljna s celotno tekmo in zaostankom za zmagovalko!
Sledila je "pašta party" in podelitev (na žalost v dežju!).

V soboto bom nastopila na državnem prvenstvu Hrvaške - olimpik, kjer se bo potrebno še bolje potruditi.

torek, 17. junij 2008

0 Comments: